Skip to content

Briljante Kunstwerken (2)

10 juli 2011

Door het kapotgaan van het touchpad van mijn laptop heb ik lange tijd geen nieuw werk geproduceerd, omdat het tekenen met een trackball nu eenmaal een stuk moeilijker is. Maar achteraf gezien heeft dit me wel gedwongen na te denken over mijn beeldende expressie, en daardoor heb ik een weg kunnen inslaan die ik anders nooit gevonden had. Deze weg is bochtig en hobbelig, maar ik ben heel dankbaar dat ik hem gevonden heb.

Ik ben wat vrijer gaan werken en merk dat heeft als gevolg dat ik de knellende banden van de bestaande realiteit steeds meer kan ontstijgen. Wat voor ongekende potentie hierin zit zullen we volgend studiejaar gaan merken.

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

5 reacties
  1. Anton permalink

    I like the dog.

  2. janderoos permalink

    Jouw zeer speciale humor hierin zal menigeen ontgaan maar ik vind het erg grappig. De begeleidende tekst ook vooral.

  3. De Flamehof permalink

    +1000

  4. Wat Jan zegt.
    En onthoud: altijd van je af werken.

Geef een reactie

