Skip to content

De Reddit-moordzaak

9 april 2013

Ik ben nu al een paar week op Reddit aan het lurken, en tot nu toe bevalt het me wel. Teveel plaatjes van katjes en puppy’s, verder een fijne mix van leuke feitjes en humor. Ook de reacties zijn vaak de moeite waard. Ik overweeg een account aan te maken. Maar laatst kwam ik dit tegen:

Redditor biecht moord op

Eén van de meest bizarre dingen die ik tot nu toe op internet ben tegengekomen, als het waar is tenminste. Je weet bij zulke dingen nooit of het serieus is of niet. De redditors hebben het zekere voor het onzekere genomen. Eerst werden de privégegevens van degene die dit plaatje online zette verspreid, waarop die zijn Facebook-account en andere accounts ophief. Intussen is de FBI ingeschakeld.

Als hier meer informatie over beschikbaar komt zal ik er weer over posten.

From → Artikelen

Geef een reactie

Geef een reactie

