Skip to content

Hoe ik keukengerei ruïneerde

13 oktober 2013

De plastic maatbeker had zijn vorm verloren in de vaatwasser. In al mijn wijsheid besloot ik dat het omgekeerde ook plaats kon vinden, dus vulde ik de ovaal geworden maatbeker met kokend water. Omdat het niet prettig is om een gloeiend hete maatbeker vast te houden terwijl deze een half uur lang moet afkoelen besloot ik een glazen schaaltje het werk voor mij te laten doen. Ik duwde het glazen schaaltje in de maatbeker totdat hij klem zat en de maatbeker gedwongen werd zijn oude vorm aan te nemen. En in die toestand zit het schaaltje nu muurvast. Dat had natuurlijk iedereen kunnen zien aankomen, en dat wist ik dan ook wel. Maar dat het zo erg vast zou zitten dat ik er nauwelijks met een mes tussen kom is onverwacht. Schaaltje en maatbeker zijn tot nader order onbruikbaar 😦

From → Random

4 reacties
  1. Jan de Roos permalink

    Sta mij toe hier recht hartelijk om te lachen.

  2. je kunt m toch stukgooien? dan heb je in elk geval de maatbeker nog

Geef een reactie

